A Central Médiacsoport digitális női portfóliójának élére új igazgató érkezik. A kommunikációs területről érkező Kenyhercz Kinga fogja irányítani többek közt az nlc., a marieclarie.hu és további online kiadványok működését.
Kenyhercz az elmúlt két évben az ACG Reklámügynökség Regional PR Client Leadjeként a VELUX Cégcsoport 14 országot lefedő ügynökségi struktúrájának kialakításán és működtetésén dolgozott. Az ügynökségnél töltött hat és fél éve alatt év alatt
több díjnyertes hazai és nemzetközi kampányt vitt;
specializációja a gazdasági és lifestyle kommunikáció. A többek közt FMCG és telekommunikációs területekkel foglalkozó szakember az elmúlt évtizedben a Tesco, a Vodafone, a UPC, az Újház, az EIT Health InnoStars, az Ökumenikus Segélyszervezet és a Zwack Unicum márkákkal foglalkozott.
„Kinga személyében egy olyan, nemzetközi tapasztalattal bíró vezető érkezik hozzánk, aki egyaránt járatos a média és az ügynökségek világában.
Erős márkák vezetését veszi át,
a meglévő értékek megtartása mellett fontos feladata lesz, hogy a gyorsan változó digitális környezetben releváns termékeket építsen csapatával az olvasók és a hirdetők számára” – nyilatkozta Bognár Bálint digitálisüzletág-igazgató.
A Central Médiacsoport női portfóliójának digitálisportfólió-igazgatójaként Kenyhercz Kinga felel majd az nlc., a Házipatika, Krémmánia, a Marie Claire és a Gyerekszoba online kiadványok irányításáért. Kenyhercz Pácsonyi Daniellát váltja, aki mostantól a Centrál újonnan létrehozott Kreatív és kommunikációs igazgatóságát vezeti.
„A sikeres PR-stratégiák kialakításában és a nemzetközi ügynökségi hálózat irányításában szerzett tapasztalataimra támaszkodva izgatottan várom, hogy
új nézőpontommal erősítsem a digitális portfóliót.
Azon dolgozom majd, hogy a portfólióba tartozó platformok továbbra is élénk közösségek legyenek, amelyek nemcsak felerősítik a nők történeteinek erejét, de a pozitív változások katalizátoraként is szolgálhatnak. Célom, hogy továbbra is hiteles és minőségi tartalommal támogassuk a 21. század kihívásaival szembenéző nőket, és ebben ne trendkövetők, hanem ezentúl is úttörők legyünk” – mondta Kenyhercz Kinga, a Central Médiacsoport digitálisportfólió-igazgatója.