Technikai átállás miatt a Vodafone ügyfélkiszolgálás szünetel december 31-én 15:00-tól január másodikán reggel hétig. Az alapszolgáltatások (telefonhívás, SMS, internet) viszont zavartalanul működni fognak – közölte a Vodafone.
Az átállás ideje alatt nem lesznek elérhetőek az online ügyintézési felületek (weboldal, My Vodafone, One TV applikáció), a mobilvásárlás, valamint a személyes és telefonos ügyintézés sem, bizonyos szolgáltatások esetén. A Vodafone azt javasolja ügyfeleinek, hogy előre intézzék el számlabefizetéseiket, feltöltéseiket, a szükséges adategyeztetést, és általában a sürgős ügyeket.
Az átállás idejére díjmentes és korlátlan belföldi- és EU-roaming
adatforgalmat biztosítanak. A szükséges vásárlásokat és ügyintézést alternatív módokon (pl. benzinkúton, ATM-en) lehet elvégezni. A Vodafone a jövő év elejétől már a megújult online felületekkel állna az ügyfelek rendelkezésére.
Kép: Pixabay