nlc.hu
Aktuális

Auchan: új madárka, régi jó árak – így spórolhatsz okosan hó végén is

Az Auchan új madárkája új technológiai megoldással és mesterséges intelligencia felhasználásával készült, hogy barátságos és hasznos hírvivőként segítse a vásárlókat az eligazodásban, és abban, hogy a legjobb ajánlatok ismeretében nap mint nap jó fogyasztói döntéseket tudjanak hozni.

Az Auchan szakemberei alapos vásárlói kutatást végeztek, és arra jutottak, olyan vásárlási élményt kínálnak, amiért érdemes elindulni hozzájuk. Mert lehet spórolni az árakon, de az együtt töltött időn nem szabad! Ezért az Auchan nem csak „bolt akar lenni”, hanem egy megbízható, praktikus társ a mindennapokban.

Mire épül az új kampány?

A stratégia három fő dologra épít: az ár-érték arányra, hogy a pénzedért a lehető legtöbbet kapd, a széles választékra és mindent egy helyen megvehess, hogy megbízható minőséget kapj, ami nem megy a spórolás rovására. Az üzenet egyszerű: okosan vásárolni nem azt jelenti, hogy csak az akciókat hajszoljuk, hanem hogy hosszú távon járunk jól!

Auchan: új madárka, régi jó árak – így spórolhatsz okosan hó végén isItt a madárka, aki segít a bevásárlásban

Az új platform egyik leglátványosabb eleme a kis madárkarakter életre keltése, amely nemcsak vizuálisan erősíti a márkaidentitást, hanem aktívan segíti a vásárlókat az eligazodásban.

Nemcsak aranyos, de praktikus is – egyfajta „vásárlási tanácsadó” szerepben segít dönteni, és megmutatja, hogy lehet a legtöbbet spórolni. A madár nemcsak egyszeri kampányelem lesz, hanem folyamatosan fejlődik, új szerepeket kap, és egyre fontosabb része lesz az Auchan arculatának. A cél, hogy ne csak a logóról ismerd fel az áruházat, hanem az élményről is, hogy jó döntésnek érezd minden egyes Auchan-látogatást.

Technológia a spórolás szolgálatában

A kampány mögött nemcsak kreatív ötletek, hanem új technológiai megoldások, köztük mesterséges intelligencia segítségével is dolgoznak. Ezekkel gyorsan és hatékonyan lehet új képi és videós tartalmakat gyártani, amiket a vásárlói igényekhez igazítanak.

Az Auchan új stratégiája tehát azoknak szól, akik nem csak olcsón, hanem okosan is akarnak vásárolni. Nem akarnak mindenért más boltba rohangálni, fontos számukra, hogy a pénzükért jó minőséget kapjanak és hó végén is számíthatnak az Auchanra. Új kampány, új madárka, ami azt hirdeti: spórolj okosan, vásárolj tudatosan!

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top