nlc.hu
Aktuális

Kihívója akadt a Lidl-nek és az Aldinak, brutál olcsó árakkal tört be az új üzletlánc

Alacsony ár, gyors vásárlási lehetőség és akciós márkatermékek - ezek a főbb ismérvei.
vásárlás - fotó: Getty Images

A diszkontpiacot évek óta a Lidl, az Aldi és a Penny uralja, most azonban egy új üzlethálózat próbál beszállni a versenybe.

A vásárlók számára rendkívül fontos az olcsóság, a gyorsaság és a praktikum – ezekre kínál megoldást a Brutál Diszkont nevű, új üzletlánc – írja a Pénzcentrum.

A portál feltérképezte az új üzletlánc egyik boltját, és az alábbiakat tapasztalta:

Amint betér az ember, rögtön feltűnik a raktárszerű környezet. Nincs letisztult dizájn, nincs jól megkomponált vásárlói élmény, viszont van alacsony ár, gyors kiszolgálás, és funkcionális választék. Reggel 6-tól akár este 11-ig is nyitva lehetnek egyes üzletek, így a munka előtti vagy utáni gyors bevásárlások is beleférnek.

A cég üzleti modellje azon alapul, hogy közvetlenül, nagy tételben vásárolnak európai gyártóktól és forgalmazóktól – jegyzi meg a cikk -, így márkás termékeket kínálnak lényegesen alacsonyabb áron. Ez különösen igaz a háztartási vegyiárukra és a kozmetikumokra, azaz mosószerek, öblítők, tusfürdők és tisztítószerek gyakran az ismert bolti ár töredékéért kaphatók.

Bár az üzletlánc egyelőre nem rendelkezik országos lefedettséggel, Budapesten már 15 üzletet működtetnek. A portál beszámolója arra is kitér, hogy a kínálat beszerzésfüggő, így gyorsan változhat, viszont szinte mindig a megszokottnál olcsóbb.

Kiemelt fotó: illusztráció, Getty Images

ajánlott videó

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top