
„A legszebb pillanatokért igazán megéri” egy olyan adománygyűjtő kezdeményezés, amely a Lidl nemzetközi marketingkampányához kapcsolódik. A diszkontlánc három olyan szervezettel fogott össze, amelyek hátrányos helyzetű gyerekekért dolgoznak. A három partnerszervezet, bár más-más oldalról megközelítve, mégis ugyanazért a célért harcol, hogy minél több kisgyermek élhesse át az ünnep és a gyerekkor örömét.
A Lidl társadalmi felelősségvállalási programjai egész évben támogatják a rászoruló családokat, a karácsony pedig jó alkalom arra, hogy ez a figyelem még koncentráltabban jelenjen meg.
A 2025-ös ünnepi időszakban 20 millió forint értékben ajánl fel a vállalat olyan élelmiszereket a partnerszervezetek számára, melyekből ajándékcsomagokat készítenek a rászoruló gyermekek számára, és ezeket el is juttatják a szükségben élő gyermekeknek még az ünnepek előtt.
A kampány indulásakor mindhárom szervezetnek 2-2 millió forint értékű élelmiszeradományt biztosítottak, a fennmaradó adomány elosztásában azonban a vásárlók közreműködésére is szükség van.
November 24. és december 11. között a Lidl Facebook-oldalán lehet szavazni az alábbi három ügyre és szervezetre, akik a szavazatok arányában részesülnek a fennmaradó támogatásban:
Heti Betevő Egyesület
Vannak családok, ahol az ünnepi menü nem magától értetődő. A Heti Betevő önkéntesei évek óta dolgoznak azon, hogy a rászorulók meleg ételhez jussanak, így az ünnep is valódi, meghitt pillanat lehessen számukra.
Etesd Alapítvány
A gyerekek akkor tanulnak örömmel, ha élvezetes az út. Az Etesd Alapítvány Gasztrotanodája játékos formában tanítja az egészségtudatos táplálkozást, és külön figyelmet fordít azokra, akiknek ezek az ismeretek és lehetőségek talán elérhetetlenek lennének.
Szeretet a Válasz Egyesület
A mozgás a gyerekkor egyik legnagyobb ajándéka. Az egyesület a sporthoz és az önfeledt játékhoz segíti hozzá a hátrányos helyzetű gyerekeket, mert az energia, az élmény és a közösség minden gyereknek jár.
A Lidl Magyarország nem először áll jó ügyek mellé, de a karácsonyi összefogás minden évben különleges. Talán azért is, mert ezekben a hetekben mindannyian kicsit nyitottabbak vagyunk arra, hogy adni jobb, mint kapni.
A kampány emlékeztet bennünket, hogy az ünnep nem csak a díszekről és az illatokról szól, hanem a figyelmességről, amely néha egy meleg étel, néha egy élményt adó program, néha egy önfeledt játék, néha pedig egyszerűen egy esély arra, hogy egy gyerek, gyerek lehessen.
És ezekért a pillanatokért igazán megéri.