Az nlc. fórumon 20 éves fennállása óta közel 300 ezer témában indult csevegés, és több mint 1 millió hozzászólás született. A Facebook megjelenése és térhódítása miatt azonban azt tapasztaltuk, hogy a beszélgetések nagyrésze áttevődött a közösségi médiába, ezért úgy döntöttünk, a fórumot hibernáljuk, ezentúl csak olvasása lehetséges. Új hozzászólást és témát nem tudtok indítani, azonban a régi beszélgetéseket továbbra is megtaláljátok.
Óvakodj a Gruppitól!
2014-08-15 09:381.
Létrehozva: 2014. augusztus 15. 09:38
Hát a világ egyik leg szemetebb cégéről szeretnék írni, az bizti...Használhatatlan szemetet
küldtek nekem (is)... Csak nem értem, miért olyan buta az ember, hogy az
áru kézbesítése után néz csak körül alaposan a neten... Én pl riddex
elektromos rágcsáló és rovarirtót vásároltam, amiről a következő linket találtam :(
https://www.youtube.com/watch?v=cleHQGZ879c
Mosószert is rendeltem, Arielt, ami természetesen silány minőségű hamisítvány...
Telefont természetesen nem vesznek fel, e.mailre nem válaszolnak...
Számlát , papírt természetesen nem adtak semmiről...
Szóval, óvakodjatok a Gruppitól!!!
küldtek nekem (is)... Csak nem értem, miért olyan buta az ember, hogy az
áru kézbesítése után néz csak körül alaposan a neten... Én pl riddex
elektromos rágcsáló és rovarirtót vásároltam, amiről a következő linket találtam :(
https://www.youtube.com/watch?v=cleHQGZ879c
Mosószert is rendeltem, Arielt, ami természetesen silány minőségű hamisítvány...
Telefont természetesen nem vesznek fel, e.mailre nem válaszolnak...
Számlát , papírt természetesen nem adtak semmiről...
Szóval, óvakodjatok a Gruppitól!!!
Es miért voltál olyan buta, hogy rendeltél?
Én egy nagyon jól csengő márkás cég apritógépét vásároltam meg, melynek igencsak silány volt a minősége. Persze ez csak néhány hét után derült ki, akkor kicserélték ugyan egy újra a gépet, de az sem volt jobb. A biztonsági érintkezők nem működtek, a túlterhelésgátló beragadt, stb. Én villanyszerelő vagyok, nekiálltam végül kicseréltem a hibás érintkezőket, új, nagy teljesítményű kapcsolót szereltem fel, lecseréltem a vékony tápkábelt, stb. Most jó a gép, aprít is, de mi van, ha a kedves vevőnek nincs gépszerelési gyakorlata? Igencsak meg kell nézni, hogy mit vásárol a vevő, és nem árt, ha van egy jogász ismerőse...
Én is azt javaslom mindenkinek, hogy óvakodjon a Gruppitól. Nem először jártam pórul, mégis bedőltem a Gruppi január végén megjelent masszázs matrac hirdetésének. A képen látható masszázs matracot közel 39.OOO.- Ft értékre tartva (75 % engedménnyel) hirdették meg 7.99O.- Ft+1.6OO.- Ft postaköltség árban. Ez egy szép kivitelű, jónak tűnő terméknek tűnt. Nagy szükségem lett volna rá, mert a gyógyfürdők zárva tartanak, ezért én is megrendeltem 7O másik megrendelővel együtt. Mikor kibontottam egy kínai, silány minőségű kapcsoló hiányos matracot láthattam (BYM620c (dobozban, francia nyelvű használati utasításon volt csak benne ez a cikkszám!) melynek alapján már beazonosítható, hogy ez a termék az interneten több helyen 13.OOO.- Ft körüli áron kapható! Ez a Gruppi partner (Egyedi Termékek) leírásában persze nem volt benne, mert akkor ellenőrizni lehetett volna, és sokkal kevesebben dőltek volna be ennek a megtévesztő hirdetésnek. Reklamációmmal Gruppi az Egyedi Termékek partneréhez irányított. Itt - mindig másik ügyintéző - különböző stresszelő dolgokkal állt elő (fényképeket kértek - küldtem, egyikük pedig már több levélváltás a javító cégükhöz irányított "technikai segítségért" pedig már tudta, hogy nem kívánom a terméket megtartani! Személyesen, vagy (a visszatérítés tekintetében postán) nem akarták az átadást-visszafizetést - elintézni. Az általuk meghirdetett, általam megrendelt termékre nem tudtak cserélni, mert nem volt nekik olyan!!!! A futáruk díját 99O.- Ft-ot velem fizettették ki. Szívességből egy ismerős adta meg a bankszámla számát, melyre végül is a Gruppi üzemeltetője (nem ám az Egyedi termékek Kft akivel levelezést kellett folytatnom) a Xentury Media Kft utalta vissza helytelen összegben (Szívességet tevőnek kellett különbözetet visszautalgatni). A részemre járó összeget a 99O.- Ft futárdíj levonásával végül majd 3 hét után kaptam meg. Előtte még azt is megírták, hogy valójában a csomag visszaérkezésétől számított 14 napon belül kötelesek csak visszatérítést utalni! Az elektronikus számlájukat a termékről a Skynet World Group Kft küldte ki interneten. A történetben részt vevő további cégek: Gruppi, Egyedi Termékek, Fercolline Consulting Kft! Jó kis szövetkezés, persze nekik, de nem nekem a vásárlónak, akinek csak annyi hibája volt, hogy hitt a szemének, majd rendelt egy terméket, amit a történetben szereplő 5 cég közül ki tudja melyik forgalmazott valójában.....Ennyi stressz után - ha a pénzem nagy részét vissza is kaptam - soha többet nem rendelek sem a Gruppitól, sem más cégtől az interneten semmilyen műszaki cikket! Mindenki legyen velük óvatos. Ha mégis rendelni szeretne bárki, én javasolnám, hogy előtte tisztázza a termék azon cikkszámát e-mailben velük, melyet be tud azonosítani az interneten a Gruppi hirdetményekben látható termékkel!
Itt leírhatod a panaszodat, amit a topikindítóba írtál! (Csak a lényegét írd szerintem! Mit rendeltél, honnan, és hogy becsapottnak érzed Magad, mert a termék rossz, a cég meg elérhetetlen.)
erről az oldalról van az előbbi liink.
Iziben dobd ki, vagy legalább tedd valami dobozban a szekrény mélyére, ahol nem fogyasztja az áramot legalább!
A "várjál nyugodtan" nem ismerős? Például a Pinocció-meséből, ahol őt is hasonló szöveggel verte át a róka!?
És a legrosszabb benne, hogy igazán megreklamálni sem lehet, hiszen bele van írva, hogy várjál türlemesen, kb 2-3 hét a hatása... Utána meg fordulhatok a sóhivatalahoz is panasszal... Arról nem is beszélek, hogy megállás nélkül cirpel ez a vacak, (állítólag emberi fülek nem hallják ), pedig nem is vagyok vájtfülű.... :(
Hát, így kell ezt csinálni! :)
Ez sem volt gyanús?
Ha elpusztultak mégis, az csakis röhögőkörcstől lehetett!
Bocs ezért, és persze, remélem, megtérül a károd!
Ez lenne a termék, és ezen az oldalon rendeltél?
Ha igen, őket szinte biztosan utólérheti egy hatóság!
bocsánat, lemaradt a vége
Nem túl régen változott, nem 8, hanem 14 napon belül, bár ez itt már mindegy.
Kicsinygabim
Semmit sem veszítesz, ha elolvasod a NFH oldalát, és a birtokodban lévő adatokkal keresed meg őket! Igaz, az sem biztos, hog
Hol rendeltél, kitől rendeltél, ha neten tetted, keresd vissza azt az oldalt, ahol rendelted!
Az oldalon biztosan megtalálod, hova fordulhatsz a panaszoddal!
Hátha ők megtalálják azokat, akiket Te nem, és talán akkor elnyeri a cég, amit érdemel!
Milyen futár vitte? gls, dpd, ???
De voltam oly balga, hogy csak azokat az oldalakat néztem meg, akik FORGALMAZZÁK ezeket a használhatatlan kütyüket... Ott azért ugye, csupa jó véleményt olvashattam... Hát, nem tudtam, hová raktam a szememet, az biztos, pedig ugye szemüvegem is vagyon :) A termékeken meg a világon semmi sincs... Nem kaptam szállítólevelet, se számlát, semmit, a feladó pedig Szlovákiában valahol valami... Na oda küldjek vissza bármit... :'(
Tehát saját költségeden visszaküldöd a csaomagot melynek ellenértékét a webshop 30 napon belül köteles visszafizetni. Ez az un. elállás joga.
Inkább velük levelezz, mint a Homárral!
https://www.google.hu/search?q=interneten+rendelt+%C3%A1r%C3%BAk%2C+fogyaszt%C3%B3v%C3%A9delem&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:hu:official&client=firefox-a&channel=sb&gfe_rd=cr&ei=-uPtU5qoEoKH8Qevv4EI
Tessék: linkek
Az elektromos rágcsálóirtóról például megtudhattad volna, használhatatlan, nem irt semmit! Legfeljebb a pénztárcádból a pénzedet, mi több, mivel némi áramfelvétele is van, még a villanyszámlád is nő tőle!
A hamis Ariellel is teli van a net!
Legközelebb ELŐBB olvass (és NE az árus/forgalmazó oldalát csak!), és csak AZTÁN rendelj, ha rendben lévőnek gondolod a terméket/árust!
Van a Tékozló homár oldal, írj oda is meg hívd fel a területileg illetékes fogyasztóvédelmi hivatalt, hogy mit tehetsz ilyen esetben.
A csomagon azért gondolom fel van tüntetve a feladó. Valamilyan szinten van nyoma, hogy kapcsolatban álltok.