A kisföldalatti építése – a Ferenc József Földalatti Villamos Vasút alagútjánál dolgoznak a munkások az Oktogonnál, 1895-ben
Nagy tervek – így képzelték a hálózatfejlesztést 1976-ban
Épül az M2 – ekkor kezdték el építeni a “piros” metró alagúthálózatát
Keszonkamra és anyagzsilip – még mindig a 2-es metró építése, az 1950-es évek elején
Deák – így készült a 2-es metró Deák téri állomása
Az 1966-ban átadott EMKE aluljáró építése – kialakításához át kellett építeni a nagykörúti főgyűjtőcsatornát
Búvárkodás – épül a 2-es metró Duna alatti része 1967-ben
Indul a metró – tájékoztató kiadvány az M2 indulásakor
Érted? – Legyünk őszinték. Néhány honfitársunknak az elmúlt 60 évben sem sikerült megtanulnia, hogy a mozgólépcső melyik oldalán kell állni…
Fejlődés – Dübörgünk! 1970-ben elkezdődött az M3-as metró építése. A Deák tértől a Nagyvárad térig terjedő szakaszt 1976. december 31-én helyezték üzembe. Boldog új évet!
Kék helyett piros tájékoztató, képekkel, kevesebb szöveggel. 1980-ban így mutatták be az M3-as metrót.