A SáGa változatos kóstolókkal várta a látogatókat (naponta átlag kb. 6000 főt). A SáGa kb. 270 kg terméket kóstoltatott. Összesen 12 000 db falatkát készített, míg a fogyasztók nagy kedvenceiből a Füstliből 56 kg, a Selyemsonkából pedig több mint 30 kg fogyott. A második nap végén a látogatók teli hassal, a SáGa pedig ürességtől kongó autókkal indult haza.
A harapnivaló mellett a vállalat a szomjoltásról is gondoskodott: a sátorban szombaton 750 liter, vasárnap 800 liter üdítőt fogyasztottak.
Napi két alkalommal a SáGa dietetikusa, Laki Anita tartott előadást a gyermekétkezés, valamint az egészséges táplálkozás és a húsfogyasztás témájában.
Óriási volt az igény az egyéni tanácsadásra is: számos anyuka kapott választ felmerülő kérdéseire például fiatalkori elhízás, nassolás témakörben.
A legnagyobb sikert a kvízek és az ajándékok mellett a gyerekprogramok aratták. A lufihajtogató és az ugráló virslik előtt mindig hatalmas sorok kígyóztak.
A SáGa kiemelkedő fontosságúnak tartja az egészséges táplálkozást, ezért reklámfilmeken és szórólapokon népszerűsítette az egészséges életmódot és az egészséges húsfogyasztást.
A SáGa a jövőben is számos információval, programmal és kóstolóval várja a látogatókat a családi-, és az egészséges életmódot középpontba állító rendezvényeken.
A SáGáról és termékeiről további érdekességeket olvashat, ha ellátogat megújult honlapunkra a www.saga.hu címen.