Ezúttal hét különleges ízpárosítással vívta ki a patinás márka az édesszájú ínyencek érdeklődését: a citromos-gyömbéres (Citron Gingembre), a narancsos (Sensations Noir Orange), a pisztáciás (Sensations Noir Pistache), a málnás (Sensations Noir Framboise) és a marcipántöltelékes (Pate d’Amande), magas kakaótartalmú étcsokoládékkal, illetve a fügés-mandulás (Figue Amande) tejcsokoládéval.
Az intenzív ízélményeket ígérő különlegességek mellett a Côte d’Or nagyszabású nyereményjátékkal csábítja a csokoládé szerelmeseit. A játékban a pénztárnál kapott blokk AP-kódjával vehetnek részt a vásárlók. A május 30-áig tartó nyereményjáték számos ajándékkal kecsegteti a rajongókat: a résztvevők között 5 darab kétszemélyes hosszú hétvégét sorsolnak ki a Côte d’Or csokoládék és a kézi készítésű pralinék hazájába, Brüsszelbe, illetve naponta 1-1 egyedi gyártású Herendi forrócsokoládézó szett talál gazdára.
A promóciót látványos televízió- és kültéri plakátkampány népszerűsíti. Emellett csokoládékóstolásra invitálják az ország jelentősebb hipermarketeiben az új ízekre vágyó, ínyenc érdeklődőket. A napokban indult a Côte d’Or új promóciós weboldala, illetve magyar nyelvű Facebook oldala. A weboldalon az érdeklődők – a kódbeküldés és szavazás mellett – megismerkedhetnek a csokoládé történetével, a csokoládékészítés fortélyaival, illetve a csokoládékóstolás művészetével. A Facebookon pedig megoszthatják véleményüket, illetve elmesélhetik a Côte d’Or-ral kapcsolatos kulináris kalandjaikat.