nlc.hu
Gasztro
A Missoni ásványvíznek tervezett új ruhát

A Missoni ásványvíznek tervezett új ruhát

Igazi olasz modell született a neves itáliai divatház, a Missoni terveiből: az itáliai dizájnerek ezúttal a frissességet és ragyogást megszemélyesítő, kékes cikcakkmotívumokkal öltöztették fel a S.Pellegrino ásványvizek palackjait.

Szupertrendi cikcakk

Az exkluzív, limitált szériájú ásványvizek októberben Magyarországra is megérkeztek: viszontláthatjuk őket a legszínvonalasabb magyar éttermek asztalain. Az egyedi szín- és formavilág nem csak a címkéken jelenik meg. Néhány száz, kézzel készített, Missoni textíliával bevont palackot is piacra dobtak világszerte, amely várhatóan a gyűjtők nagy kedvence lesz.

MISSONI tervezte az ásványvíz új ruháját
MISSONI tervezte az ásványvíz új ruháját

A Missoni a S.Pellegrino az „Olasz tehetségek” programja keretében értelmezte újra a klasszikus formájú palackok ruháját, így közvetítve világszerte az olasz kultúrát és stílust. Az együttműködés azért is különleges, mert ez az első alkalom, hogy a S.Pellegrino külső kézbe adta a címketervezés feladatát. Az egyedi palackok ötvözik a Missoni színekben, cikcakk-, csíkos és hullámos formákban gazdag világát a 111 éves S.Pellegrino-minőséggel és -hagyománnyal. Az új dizájnnal ellátott ásványvizeket idén júniusban mutatták be a milánói divathéten.

MISSONI tervezte az ásványvíz új ruháját

Az üvegpalackok négy kékes színárnyalatban készültek a Missoni jellegzetes mintájával és feliratával. Ezek közül az áttetsző, ragyogó vizet talán leginkább megjelenítő tengerkék címke került a magyar piacra. Magyarországon mindössze 15 ezer darab kerül forgalomba a dizájnerpalackokból, idén októberben és novemberben többek közt a Fausto’s, a Porcellino Grasso, a TG Italiano, a Café Callas, a Hemingway és a Vapiano éttermekben találhatunk rájuk.  

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top