„So French So Good”, vagyis „Annyira francia, annyira jó”, hangzik a francia állam új kampányszlogenje, amivel ismét letaszítanák a vezető Németországot az élelmiszeripar trónjáról. Míg az ezredfordulón a franciák még a teljes élelmiszeripar 9%-át birtokolták, mára ez a szám 6,4%-ra zsugorodott, ellenben a németek 6-ról 7-re emelték a részesedésüket.
A „So French So Good” kampányt 170 szakmai kiállításon fogják bevezetni bolygónk tizenkét országában, és 4000 francia céget kívánnak bevonni. A francia Kereskedelmi Hivataltól Pierre Lellouche a sajtótájékoztatón elmondta, hogy a francia élelmiszerek jelenleg attól a világban róluk kialakult képtől szenvednek, hogy a francia konyha elitista és elérhetetlen a hétköznapi emberek számára. Céljuk az, hogy közelebb hozzák magukat az átlagemberekhez, és a francia borokat, sajtokat és egyéb élelmiszereket annyira beemeljék a köztudatba, hogy ha az ember Sanghajban jár, a szlogennek köszönhetően ott is tudja, hol lehet jó francia croissant-t vagy konyakot vásárolni.
A szavazók többségének véleménye szerint:
créme brulée