Coca-Cola eredeti főcímdala 81 éve, 1930-ban született a The Coca-Cola Company első főcímdala. A zeneszerző, Leonard Joy csak leült a zongorája elé és hamar megírta a dalt. Valójában a műnek nem volt neve – az eredeti kottára Joy ennyit írt: „Coca-Cola Signature” (magyarul, ‘Coca-Cola Aláírás’). Műfaját tekintve eredetileg egy tangóról volt szó, de mivel ez a változat nem aratott osztatlan sikert, a zeneszerző egy keringő alapjára ültette át a dallamot, ami így beváltotta a hozzá fűzött reményeket.
Az első szabvány papírpohár
1941-ben a Coca-Cola reklám osztálya egy üzenetet küldött minden palackozójának. A szöveg a következő volt: a jéghideg Coca-Cola-nak akkor a legjobb az íze, amikor a hideg palackból kiöntjük. Mindazonáltal egyes közösségekben a helyi törvények tiltják az italok, nyilvános összejöveteleken történő palackos értékesítését. Ez természetesen ahhoz vezetett, hogy papírpohárba öntötték a nedűt az ügyfelek kiszolgálása előtt. Annak érdekében, hogy egységes legyen a dizájn és megfelelő áron legyen elérhető mindenki számára, egy egységes szabványt dolgoztak ki a papírpohárra.
A levél szerint ezer papírpohár 3,88 dollárba került. Ezután az első szabványosított Coca-Cola papírpoharak bekerültek a piacra.
Coca-Cola a hippi korszakban
A Hair c. musical hangulatát idézi az a dal, amellyel a Coca-Cola 1971-ben arra hívja fel a figyelmet, hogy a szerelemmel és a szeretet segítségével képesek vagyunk idilli lakóhellyé tenni a világot, és közelebb hozhatjuk egymáshoz az embereket. Ez utóbbi gondolat pedig végig is kíséri a Coca-Cola gondolatvilágát egészen napjainkig.