A pop-up (vagyis csak egy átmenetileg működő) édességbolt Koppenhága belvárosában nyílt az édesszájú dánok legnagyobb örömére. A bonbonokon és táblás csokikon az árcédulára nem számok voltak írva, hanem egy kedves fogadalom vagy felajánlás – adta hírül a creativity-online.com.
A legnépszerűbb a „Segítek kitakarítani a barátom lakását” volt, de sokan a „Reggelit viszek a szerelmemnek az ágyba”-cetlis csokikat választották. A férfiak a legtöbbet a „Nem szólok be a csajomnak vezetés közben egy hétig” csokiból vitték a legtöbbet.
A legkevesebb a „Nem hazudok az apámnak egy hétig” csokoládéból fogyott, ami talán érthető, hiszen aki ezt választotta, beismerte, hogy egyébként folyton hazudik az apjának. És hogyan ellenőrizte a csokibolt, hogy valóban betartják-e az emberek az ígéretüket? A kijáratnál pénztárgépek helyett számítógépek fogadták a „vásárlókat”, és a Facebookon keresztül elküldhették a fogadalmat a szerelmüknek, rokonuknak, és vihették is a haza a finomságokat.