Sokan támadják az egyik legnagyobb brazil sörgyárat, a Skolt, miután egy sörízű fagyit kezdtek reklámozni, írja a Huffington Post. Az ellenzők attól tartanak, hogy így rákapatják a gyerekeket és a tiniket a sörre.
Tiltakozik a reklámfelügyelet
A furcsa fagyiban nincsen alkohol, csak limitált kiadásban dobták piacra, és 18 év alattiak még így sem vehetnek belőle, mivel csak kocsmákban árulják. A csomagolása viszont olyan, mint egy dobozos söré. A brazil reklámfelügyeletet a sörfagyi facebookos hirdetései aggasztják, mivel azokat gyerekek is láthatják.
Hasonló termékeket Észak-Amerikában is árulnak, ott kapható tökös sör, mézessör-ízű fagyi, de létezik csokis-whiskey-s és vaníliás-whiskey-s is. Ti féltenétek a gyerekeket az alkoholos ízű fagyiktól, vagy csak a brazilok reagálják túl a dolgot?