Gasztro

158 áruházban mutatkoznak be a francia borok (x)

Újabb minőségi termékekkel bővíti kínálatát a Lidl, amivel a visszatérő vásárlóknak szeretnének kedveskedni, és új vevőket szeretnének magukhoz csábítani. Az első lépés a borkínálat szélesítése, a magyar borokat követően mostantól egyedülálló francia borkínálatot tesz elérhetővé áruházaiban az áruházlánc.

Az elmúlt három hónapban mintegy 33-féle, kisebb és nagyobb magyar családi pincészet boraival bővült a borkínálat, melyekből ez idő alatt több mint 100 000 palackot értékesítettek. Mostantól a magyar borok mellett helyet kapnak a francia borvidékekről származó termékek is, melyekből decemberig 35 pincészet 85 borával találkozhatnak a vásárlók.

158 áruházban mutatkoznak be a francia borok (x)„Úgy gondoljuk, hogy a kiváló magyar borokkal nehéz felvenni a versenyt, de mégis szerettük volna, ha a legmagasabb minőségű termékeink körét még tovább tudjuk bővíteni. Így esett a választásunk a francia borokra – mondta Nepp Zoltán, a Lidl Magyarország beszerzési ügyvezető igazgatója. – Természetesen ez nem jelenti azt, hogy a tőlünk már megszokott jó minőségű és kedvező árú termékeket a háttérbe sorolnánk: a kínálatunk szélesítését szolgálják ezek a termékek.”

Külföldre is viszik a magyar bort

A Lidl kínálata ráadásul egyedülálló, hiszen Magyarországon először fordul elő az, hogy élelmiszer-kereskedelmi áruházlánc ilyen széles választékban mutassa be a francia borvidékek borait.

Nemzetközi áruházláncként a Lidlben nem egyedi eset az, hogy egyes országok legjobb termékei más országokban is elérhetővé válnak. A „Lidl a magyar beszállítókért” program keretében a magyar termelők áruival – közöttük borokkal is – találkozhatnak a vásárlók több európai ország Lidl-üzleteiben. Az áruházlánc a 2013-as évben közel 4 millió palack magyar bort exportált.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top