A cég Norvégia legnagyobb légitársasága, és a harmadik legnagyobb diszkont légitársaság Európában az easyJet és a Ryanair után. Nemrég jelentős költségcsökkentési terveket jelentettek be, hogy fenntarthassák olcsó áraikat, és ne kelljen bezárni több bázisukat. Máris csökkentették például a személyzetük fedélzeti ellátását, ami azt jelenti, hogy a légiutas-kísérők kevesebb ételt kapnak a gépen, az italokért pedig fizetniük kell. A napokban napvilágot látott egy fotó a személyzet régebbi és jelenlegi ellátásáról, a kép nagy vihart kavart.
A légitársaság azt mondta, hogy összehangolták a legénység étkezési politikáját más globális légitársaságokkal és szerintük az intézkedésekkel minden rendben van. „Az operatív személyzet még mindig kap szabadon választható meleg ételeket a repülés során, azok ugyanazok, mint a Premium Cabin utasai számára felszolgált ételek. Meghoztuk azonban a döntést, hogy bizonyos tárgyakat eltávolítunk a csomagjukból, például a szénsavas italokat és a harapnivalókat, de bevezettünk egy kedvezményes rendszert is, hogy a személyzet meg tudja ezeket vásárolni, ha akarja.”
Kiemel kép: illusztráció, Profimedia