nlc.hu
Gasztro

Hivatalosan is itt a világvége: piacra dobták a kutyáknak szánt sört

Az ötlet abszurd, mégis hatalmas siker a Dog Brew.

Augusztus 26-a nemzeti kutyanap Amerikában, tudjátok, ez az az ország, ahonnan a legtöbb – jó és rossz értelemben vett – elmebajos ötlet származik. Különösebben nem is kell tehát meglepődni (nekünk mondjuk sikerült), hogy egy jól bejáratott, az ötvenes évek óta a piacon lévő sörmárka, a Busch Beer bejelentette:

Dog Brew néven kutyáknak szánt sört dob a piacra.

A bejelentést a Twitteren tették.

https://twitter.com/BuschBeer/status/1298627716493783047?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1298627716493783047%7Ctwgr%5E&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.countryliving.com%2Flife%2Fkids-pets%2Fa33836277%2Fanheuser-busch-brews-beer-for-dogs%2F

Ami legalább ilyen meglepő: a sör hatalmas siker, azonnal elkapkodták ez alatt a pár nap alatt a kezdeti készletet – írja a delish.com. Részben azért, mert minden megvásárolt hatos csomag után egy dollárt utalnak a Best Friends Animal Society nevű állatmentő szervezetnek, részben meg azért, mert (ezek szerint) tényleg jó ötlet. A gazdik ugyanis úgy gondolják, nincs is jobb, mint egy kemény, melós (vagy éppen otthon, karanténban töltött) nap után szisszenteni egy sört a kutyával. Volt vásárló, aki egyenesen azt a konklúziót vonta le, hogy 

2020 ezek szerint mégsem olyan szar.

További állatságok az nlc-n

ajánlott videó

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top