Ha közvetlenül az anuskitchen.co.uk honlapról rendel, 15% kedvezményt kap az Anus Kitchen (Ánuszkonyha) választékából – ez áll a szórólapon, amely persze azonnal terjedni kezdett az interneten, mintha nem egy szerény londoni kajáldáról lenne szó. Hamar kiderült, hogy a szerencsétlenül járt étterem neve eredetileg Anu’s Kitchen – azaz Anu konyhája, ami ugye egészen máshogy fest -, egyszerűen lemaradt az aposztróf.
A helyzetet súlyosbítja, hogy nem véletlenül maradt le: nagyjából sehol sem szerepel ugyanis, még a cég holnapján sem, amely az étterem nevétől a menüig számtalan helyen szerepelteti az Anus szót. (A legviccesebb tétel talán az Anus Party Package, azaz az Ánusz bulidoboz nevű menüsor.)
Az étterem nemrég nyílt, Anu pedig a tulajdonos feleségének beceneve; mivel ő a séf, ezért – no meg lovagiasságból – róla nevezték el a helyet. A tulaj a Mirrornak elmondta: még csak nem is ők hibáztak, hanem a Foodhub nevű étteremgyűjtő szolgáltatás, ők készítették ugyanis a szórólapokat. “Még a brossúrán szereplő étel fotója sem stimmel, az ugyanis nem a miénk” – közölte az étterem. Elmondták: anélkül kezdték terjeszteni a hirdetéseket, hogy megmutatták volna nekik.
Reméljük, legalább némi pluszbevételt termel nekik a nem kívánt hírnév. Mondanánk, hogy biztos nem, hiszen mégis ki akarna egy Ánusz nevű étteremből rendelni, de nem mondjuk, mert 2020 van: miért ne rendelhetnénk egy Ánusz nevű étteremből?
További cikkek a témában
- Libahegyek maradtak az éttermek nyakán a kijárási tilalom miatt
- Vécépapírt ad ajándékba a rendelés mellé ez az étterem
- Mesébe illő tévedés az étteremben: olcsó bort rendeltek, 620 ezres borkülönlegességet kaptak