Kedden a 911-es hívószámra az Euclidi Rendőrparancsnokságra futott be a hívás egy nőtől, aki hosszan magyarázta a diszpécsernek, hogy nem kapott elég csirkét a KFC-s menüben. A panaszkodó a gyorsétterem autós (drive-through) kiszolgáló részében rendelt, és csak onnan elhajtva tűnt fel neki, hogy bár nyolc csirkerészt rendelt, csak négy volt a csomagban – írja a upi.
A diszpécser elmagyarázta a hívónak, hogy a problémája ügyfélszolgálati jellegű, és inkább az étterem vezetőjénél kellene panaszt tennie, és nem egy segélyhívó vonalon, csakhogy a nő ragaszkodott ahhoz, hogy küldjenek egy rendőrt a helyszínre. Csodák csodájára a diszpécser ki is küldött egy járőrt, aki a helyszínen magyarázta el neki, hogy nem tud semmit sem tenni az ügyében, ahogy azt is, hogy a 911-es számot csak vészhelyzetben szabad hívnia. A KFC ezzel a vevővel még nem is járt olyan rosszul: voltak nekik sokkal rosszabb vásárlóik is.