A Kinder-tojást gyártó Ferrero céget komoly kritikák érték a húsvét alkalmából piacra dobott csokitojásai miatt. A cég kétféle húsvéti meglepetést küldött a brit szupermarketek polcaira: az egyik rózsaszín dobozos és olyan női szuperhős figurákat rejt, mint Wonder Women, vagy Supergirl, míg a másik kék színű, és Batman vagy Superman figyel a belsejéből.
Bár a csomagoláson nincs feltüntetve, hogy a rózsaszín tojás kislányoknak, a kék pedig fiúknak készült volna, a Let Toys Be Toys egyesület szerint az üzenet egyértelmű. A mozgalom szóvivője, Megan Perryman szerint kiábrándító, hogy a Kinder a rózsaszín és a kék gender-sztereotípiákkal célozza meg a gyerekeket, mert negatív élményt jelenthet a kicsiknek.
A Ferrero is megszólalt az ügyben: elmondták, hogy a szuperhősös tojások a szülők és a gyerekek igényei és visszajelzései alapján készültek, és nem került rájuk sem fiús, sem lányos címke.