
Gyerekkorom nagy részét Felsőtárkányban töltöttem. Itt alakult ki bennem a tudásvágy és a könyvek iránti szeretet, illetve az az elhatározás, hogy egy napon majd tanár leszek. A helyi könyvtár rendszeres látogatójaként többször átéltem az olvasás varázsát, s ezek az élmények határozták meg a pályaválasztásomat.
2001-ben végeztem az egri Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola biológia–környezetvédelem szakos tanári szakpárján. Tanári pályafutásom egy váratlanul megüresedett álláshely betöltésével kezdődött a helyi általános iskolában, ahol a tanítás mellett fokozatosan a könyvtári munkába is bekapcsolódtam. E kettős szerep később szorosabbá vált: 2006-ban elvégeztem az Eszterházy Károly Főiskola informatikus-könyvtáros szakát könyvtáros tanári szakirányon. 2011-ben pedig a Debreceni Egyetemen mesterdiplomát szereztem biológiatanárként.
A gyermeknevelés évei után visszatérve a szakmába, a könyvtári munka új dimenziói tárultak fel előttem. Olvasásnépszerűsítő programok, rendhagyó foglalkozások, kreatív események szervezései váltak a mindennapjaim részévé. 2018-ban meghívást kaptam az „Az én könyvtáram” című országos projektben való részvételre, amely során élményalapú, játékos könyvtári foglalkozásokat is vezettem. A program sikere újabb lehetőségeket hozott, hiszen további három évet dolgoztam együtt a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtárral különböző mesés mintaprogramok kipróbálásán.
Szakmai utamat a meseterápia iránti mély érdeklődés tovább gazdagította. Egy személyes életesemény és egy szakmai találkozás hatására 2018-ban beiratkoztam az Eszterházy Károly Egyetem alkotó-fejlesztő mese-szakpedagógus képzésére. A mesék gyógyító és fejlesztő erejét saját életemben is megtapasztaltam, és ma már célom, hogy ezt a tudást mások javára is hasznosítsam: elsősorban diákjaim érzelmi és kreatív fejlődésének támogatásában.
2020-ban újabb tanulmányokat kezdtem az Eszterházy Károly Katolikus Egyetemen, tanítói szakon, matematika műveltségi területen. Végzős hallgatóként kiemelten foglalkoztam az érzelmi intelligencia fejlesztésének lehetőségeivel az alsó tagozatos oktatásban, természetesen a nép- és műmesék bevonásával.
Hosszú távú célom között szerepel, hogy pedagógusként és meseterápiás foglalkozásvezetőként olyan tanulási környezetet hozzak létre a diákjaimnak, amely nemcsak tudást és boldogságot ad, hanem közben önismeretet és önbizalmat is fejleszt. Mert én hiszek abban, hogy a mesék világán keresztül utat találhatunk önmagunkhoz és egymáshoz is…