![Timothée Chalamet](https://nlc.hu/uploads/2025/02/profimedia-0963889684-1.jpg)
A Nők Lapja Café márkaerejét jól szemlélteti, hogy spontán ismertsége* az internetező nők körében stabil, és messze megelőzi a második helyet elfoglaló Femináét, mely 30 százalékponttal marad el.
![Nők Lapja Café - Több mint egy évtizede az élen! Nők Lapja Café - Több mint egy évtizede az élen!](https://nlc.hu/data/cikk/12/111048/2.jpg)
Forrás: NRC; Női internetes oldalak totál spontán ismertsége az internetező nők körében; 2012. január–decemberi időszak; Alapsokaság: női heti internetezők (15–69)
A Nők Lapja Café oldalait több mint 1,7 millió látogató böngészte 2013 januárjában, csaknem 12 százalékkal túlszárnyalva a Femina.hu, 19 százalékkal pedig a Life.hu látogatottsági statisztikáját.
![Nők Lapja Café - Több mint egy évtizede az élen! Nők Lapja Café - Több mint egy évtizede az élen!](https://nlc.hu/data/cikk/12/111048/3.jpg)
Forrás: Gemius OPA – idősoros eredmények; Külföld és belföld; 2013. január havi összes látogatószám (RUest – real user estimated)
*A spontán márkaismertség az egyik hatékony mutatója a márkaerősségnek, és jól mutatja, melyik márka milyen helyet foglal el a célcsoport „fejében”.