A Nők Lapja Café márkaerejét jól szemlélteti, hogy spontán ismertsége* az internetező nők körében stabil, és messze megelőzi a második helyet elfoglaló Femináét, mely 30 százalékponttal marad el.
Forrás: NRC; Női internetes oldalak totál spontán ismertsége az internetező nők körében; 2012. január–decemberi időszak; Alapsokaság: női heti internetezők (15–69)
A Nők Lapja Café oldalait több mint 1,7 millió látogató böngészte 2013 januárjában, csaknem 12 százalékkal túlszárnyalva a Femina.hu, 19 százalékkal pedig a Life.hu látogatottsági statisztikáját.
Forrás: Gemius OPA – idősoros eredmények; Külföld és belföld; 2013. január havi összes látogatószám (RUest – real user estimated)
*A spontán márkaismertség az egyik hatékony mutatója a márkaerősségnek, és jól mutatja, melyik márka milyen helyet foglal el a célcsoport „fejében”.