nlc.hu
Mindenaminő cikkek
Reszponzív dizájnra váltott az NLC

Reszponzív dizájnra váltott az NLC

Elsőként váltott reszponzív dizájnra a hazai női portálok közül a Nők Lapja Café. A reszponzív dizájn minden eszközön egységes megjelenést tesz lehetővé, és magasabb színvonalú élményt nyújt a felhasználóknak – függetlenül attól, hogy asztali gépről, tabletről, vagy akár mobileszközről böngészik az oldalt.

A Nők Lapja Café látogatóinak egyötöde már mobileszközön, vagy tableten olvassa az online magazint, és ez az arány folyamatosan növekszik. A médiatartalmak fogyasztásának ilyen irányú átalakulása, valamint a nemzetközi trendek indokolttá tették a megújulást, így a Nők Lapja Café a magyar női site-ok közül elsőként kapott reszponzív megjelenést.

A világszinten már gyakran alkalmazott, de a hazai női portálok között még újdonságnak számító dizájn lényege, hogy az oldal magától alkalmazkodik a felhasználó képernyőméretéhez. Így ugyanazon tartalmak automatikusan az eszköznek megfelelő méretben és formában jelennek meg.
A nagy nemzetközi oldalak, mint a TIME vagy a Mashable már 2012-ben, Magyarországon a 444.hu 2013-ban, az index.hu pedig idén váltott reszponzív dizájnra. A Nők Lapja Café reszponzív dizájnjának fejlesztése három hónapig tartott, amelyen a Central Médiacsoport (korábbi Sanoma Media Budapest) saját fejlesztőcsapata dolgozott.

A Nők Lapja Café Magyarország legnagyobb és legnépszerűbb női internetes portálja: naponta mintegy 300 000 egyedi látogatóval, havonta közel 1,2 millió felhasználóval. 12 éves története alatt indulása óta folyamatosan piacvezető, innovatív és hiteles információforrás, és egy erős női közösség találkahelye. A legszélesebb rétegeket informálja és szórakoztatja a nőket érintő legfontosabb témákban, sokszínű tartalommal és számos szolgáltatással pozitív és inspiráló közeget nyújtva a látogatóknak.

A Central Médiacsoport (korábbi nevén Sanoma Media Budapest) Magyarország legnagyobb online és print kiadóvállalata, amely változatos portfóliójával havonta közel 5 millió magyar fogyasztót ér el. Termékpalettáján szórakoztató, ismeretterjesztő és életstílus-magazinok, digitális és e-kereskedelmi termékek, valamint a STORY4 és STORY5 televíziós csatornák találhatók. A vállalat 2013-ban 17,3 milliárd forintos nettó árbevételt ért el.

További információk:
Széchy-Baráth Adrienn
adrienn.barath@centralmediacsoport.hu

 

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top