Gyermeki öröm
Szponzorált tartalom

Nincs tisztább a gyermeki örömnél!

„Olyan alapítványt kerestünk, amelynek célja a gyermekek védelme és segítése, így esett a választásunk az SOS Gyermekfalvakra" - A Vanish és az nlc közös kampányáról Bogár Tündét, a Vanish márkamenedzserét kérdeztük, aki beavat, hogyan született meg a gyermekfalvakban nélkülözhetetlen helyiség, a mosoda ötlete.

Hogyan született meg az ötlet, miért pont az SOS Gyermekfalvakat támogatják?

Lényeges volt számunkra, hogy egy olyan ügy mellett álljunk ki, amelyet nem csak mi találunk fontosnak, hanem a termékeinket vásárló emberek is. A kampány tervezésének első lépéseként egy online kérdőív segítségével felmértük, hogy mi az a jótékonysági cél, amely fontos az emberek számára, és többet szeretnének tenni az ügy érdekében. A kérdőív eredményéből egyértelműen látszott, hogy a megkérdezettek túlnyomó többsége a nehéz sorsú gyermekek segítését érezte a legégetőbb problémának, ezért emelett döntöttünk. Olyan alapítványt kerestünk, amelynek célja a gyermekek védelme és segítése, így esett a választásunk az SOS Gyermekfalvakra.

Már az első virtuális találkozás alkalmával éreztük, megtaláltuk a megfelelő partnert, és sokat tanultunk tőlük az ott élő gyermekek valós igényeiről és a számtalan kihívásról, amellyel munkájuk során szembesülnek. Ezt követően rajzolódott ki a végleges irány, hogy a közösségi mosodák kialakításán felül a lelki foltokra is nagy hangsúlyt fektetünk, nem csak a fizikai foltokra, amelyek a ruhán keletkeznek. Így született meg a kampány szlogenje: „Nincs tisztább a gyermeki örömnél”.

SOS Gyermekfalu

Fotó: Profimedia

Egészen pontosan hogyan, mivel tudják támogatni az alapítványt?

A kampány teljes időtartama alatt június 15-től október 31-ig minden egyes megvásárolt Vanish termék után 50 forinttal támogatjuk az SOS Gyermekfalvakat. Az adomány felhasználásával kapcsolatban kikértük az SOS Gyermekfalvak véleményét, hogy valóban érdemi segítséget tudjunk nyújtani, és oda kerüljön, ahol a legnagyobb szükség van rá. Megtudtuk tőlük, hogy a hozzájuk bekerülő gyermekek nagy része olyan traumákat élt át korábban, amelynek hatására le vannak maradva kortársaikhoz képest, ezért az adomány nagyobb hányadát arra fogják fordítani, hogy 1000 gyermek számára biztosítsanak felzárkóztató programot. A foglalkozások alkalmával a gyermekek segítséget kapnak pszichológusoktól, gyógypedagógusoktól és olyan korepetitoroktól, akik a tanulmányi felzárkóztatásukhoz járulnak hozzá. Közös célunk, hogy foltmentessé tegyük a gyermekek életét azáltal, hogy enyhítünk azokon a körülményeken, amelyek miatt hátrányból indulnának. Ezen felül mosógépekkel, szárítógépekkel és tisztítószerekkel támogatjuk majd az alapítványt.

Hosszú távú együttműködést terveznek az alapítvánnyal?

A jelenleg futó kampány 4 és fél hónapig tart, de ezt követően is kapcsolatban szeretnénk maradni az SOS Gyermekfalvakkal, hiszen nem csak a Vanish márka, de a teljes cég (RB (Hygiene Home) Hungary Kft.) nagy hangsúlyt fordít arra, hogy segíteni tudjon, legyen szó karácsonyi ajándékok adományozásáról vagy közösségi mosodák kialakításáról. Az SOS Gyermekfalvakkal közös kampány kiegészítéseként már dolgozunk azon, hogy biztosítsunk minden eszközt a gyermekek számára, amelyre csak szükségük lehet a következő tanévben.

Milyen ügyeket támogat ezen kívül a Vanish?

Jelenleg minden energiánkkal a a most futó kampányra fókuszálunk, de már zajlanak az előkészületek, hogy a jövőben olyan ügyeket is tudjunk támogatni, mellyel a – mindennapokban tanúsított – környezettudatos magatartást tudjuk elősegíteni.

A hétköznapok embere hogyan tud segíteni?

Most bárki tud segíteni, aki részt vesz a kampányban legalább egy Vanish termék megvásárlásával, hiszen minden eladott Vanish termék után 50 forintot adományozunk az SOS Gyermekfalvak részére. Aki ezen felül is szeretne segíteni, annak javaslom, hogy keresse fel közvetlenül az SOS Gyermekfalvakat a lenti elérhetőségek egyikén:

  • telefonszám: +36 1 301 3160
  • mail: adomanyinfo@sos.hu
  • web: https://www.sos.hu/

Olvass tovább!

Szponzorált tartalom

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top