Gianni karrierje kezdeteitől fogva kikérte húga véleményét legfontosabb döntéseiben, így Donatella ügyessége és elkötelezettsége a cég fontos építőköve lett. Kiegészítőket kezdett tervezni, majd 1993-ban bemutatta a Versace Young nevű gyerekkollekcióját, majd a Versus márka vezető divattervezője lett.
Ahogyan Gianni színház-, opera- és balettművészet iránti szenvedélye beépült ruháiba, úgy vitte tovább Donatella a Versace művészetekkel való összefonódásának hagyományát, és bővítette ki a kortárs zenei világgal. Ennek köszönhetően olyan nagy nevek reklámozták a Versace-alkotásokat, mint Sting, Madonna, Bon Jovi és Courtney Love. Donatella átvezette a Versace-márkát az új évezredbe, ma ő a Versace Csoport alelnöke és kreatív igazgatója.
A ruhatervezés mellett ékszerek, kiegészítők, illatok, kozmetikumok és bútor is szerepel a Versace portfólióban.
Donatella Versace
Az Illat
Az erős és önbizalommal teli férfi aki imádja a luxust és követi a divatot.
Ez az illat annak szól akinek a lelke az erőssége, szabadnak érzi magát, az élet minden apró részletét élvezni tudja.
Eau Fraiche, az illatok új harmóniája ahol a férfi illatok klasszikus alkotóelemeit szokatlan jegyek frissítik, életet adva egy meglepően üde illatnak.
Illatösszetevők
Tradícionális fehér citrom és a rózsafa nemessége áll szemben a carambola üdeségével. Ezt követi a megkölönböztethető karakterű cédrusolaj mely kiemeli a tárkony és zsálya vibráló jegyeit. Majd további alkótóelemek becses értelmezése hagyja bélyegét egy ellenállhatatlan kompozíción: szikomorfa, borostyán, pezsgő pézsma mely misztikus és bőr alá futó érzetet kínál.