Ha meghallgattuk a magyarázatot, miért ért később haza, akkor is szemrehányóan kérdezzük, hogy miért nem tudott legalább felhívni, hogy ne aggódjunk? Aztán eszünkbe jut, hogy ebben a hónapban még nem is töltöttük fel az egyenlegét, vagy éppen tegnap szólt, hogy nincs már pénz a kártyáján…
De ennek többé már nem kell így lennie! A Telenornál gondoltunk Rátok, aggódó szülőkre, és augusztus 24-től kártyás előfizetőink számára havidíjmentessé tettük a Családi Csomag szolgáltatásunkat. Így ezzel a csomaggal – amellett, hogy 0 forintos percdíjért beszélhetnek egymással a családba bevont előfizetések – a gyerekek akkor is fel tudnak hívni Titeket, amikor már teljesen lemerítették az egyenlegüket.
Ahhoz, hogy megrendelhessétek a szolgáltatást, legalább két aktív előfizetést be kell vonnotok a csoportotokba, melyek közül az egyiknek számlás előfizetésnek kell lennie. Számlás előfizetők számára a csomag havidíja 930 Ft/hó. A hívócsoportba összesen hat számlás- és három feltöltőkártyás előfizetés csatlakozhat. Így már a nagyszülők is bevonhatók a kedvezménybe, velük is bármikor ingyen tudtok beszélni. Ha szeretnétek, hogy újra együtt legyen az egész család, nem kell mást tennetek, mint regisztrálni a szolgáltatásra.
A Családi Csomagról további részleteket az alábbi linken olvashattok:
http://www.telenor.hu/szolgaltatas/koltsegcsokkentes/csaladi-csomag/
Gondtalan csevegést kívánunk!