nlc.hu
Nyereményjátékok
Close to you

Close to you

Harmadik szalonnal bővült a Close brand, ami már az I. kerületiekhez is közel hozta a fenntartható szépség élményét. Hortobágyi Kászon a márka alapítója 2010 májusában nyitotta meg az első Close szalont Buda egyik csendes de annál különlegesebb utcáján, a Keleti Károly utcában. Ez a helyszín a legkevésbé sem frekventált, de már az első pillanattól tudatos koncepció állt a Close hátterében.

Két alappillér határozza meg a márka sikerét.  Az egyik amit a vendégek tapasztalhatnak, fiatalos lazaság és magas minőség. A másik amit a Close dolgozói tapasztalhatnak, családias környezet és hosszú távú perspektívát nyújtó munkakörülmények. Kászon 2010-ig több menő budapesti szalon hanyatlásának volt szemtanúja és mindegyik esetben tisztán látható volt ugyanaz a probléma. Az átlagon felüli képességekkel rendelkező fodrászok méltatlan díjazása illetve a vezetők bánásmódja és konfliktuskezelési módszerei. Mindezt látva Kászon egy olyan szalont álmodott meg ahol a különleges képességű, kreatív szakemberek egyéni szabadságot élvezve de egyben egy közösséget alkotva olyan munkafeltételek mellett alkothatnak amik élhető életet biztosítanak számukra és jövedelmük egyenesen arányos a befektetett energia mennyiségével. Ezt nem volt egyszerű megvalósítani, de erős és kitartó összefogással sikerült kialakítani egy olyan rendszert ami ma már kiválóan működik és mi sem bizonyítja jobban hatékonyságát mint az a tény, hogy az elmúlt hat évben egyetlen fodrász sem hagyta ott a márkát saját elhatározásából.

A Close sikere és terjeszkedése tehát elsősorban ennek a stabil, összeszokott csapatnak köszönhető. A kezdetben 3 főt számláló csapat, mára közel 30 főre nőtt és három szalonra bővült. Buda után 2014 májusától a pestieknek is kedvezett a Close közelsége, idén januártól pedig az I. kerület környékén élők élvezhetik a szalon szolgáltatásait.

Kászon a fejlődés másik kulcsát ebben látja: “A nagy idézetek korát éljük, ezért szeretnék én is megemlíteni egyet. Csíkszentmihályi Mihálynak volt egy kutatása a tehetségről, amiben a végső konklúzió nagyjából így hangzott: “Igazán sikeres csak az lehet, aki a tehetsége mellett kitartóan és szenvedéllyel csinálja azt amit csinál.” Igyekszem olyan emberekkel körülvenni magamat akik hozzám hasonlóan így állnak az élethez és a szakmájukhoz. Ha körbenézek egy megbeszélésen vagy céges nyaraláson ahol mindannyian ott vagyunk, elégedett és boldog vagyok.

Ami mindannyiunkban – akik a Close-ban dolgoznak – közös, az az a hozzáállás, hogy maximálisan kielégítsük a vendégeink igényeit, vizuális és verbális kommunikáció terén egyaránt. A stílus ahogy dolgozunk azonban már nem képes standardizálódni, hiszen emberek vagyunk nem robotok. Az ízlés és az igényesség közös nevező, de ezen felül minden fodrász hozzáteszi a névjegyét a végeredményhez. Egyet szinte 100%-osan garantálhatunk, elégedetten fogsz távozni. Ha mégsem így történik akkor mindenképp kárpótolunk olyan formában, hogy a végén mégis elégedett leszel.

A szalonok mellett a Close meghatározó része a hazai divat- és reklámszakmának is. Folyamatosan láthatjuk munkáikat a legismertebb divatmagazinok hasábjain és TV reklámokban is. Kászont 2011-ben és 2012-ben a szakma az Év Divatfodrászává választotta és idén újra a három jelölt között szerepel. A díjkiosztó gálára május 26-án kerül sor.

Ha még bizonytalan vagy de türelmes, jelentkezhetsz modellnek a Close heti rendszerességű oktatásaira amin a szalonokban dolgozó fodrászok vesznek részt, hogy hétről hétre tökéletesítsék tudásukat. Az oktatások időpontjairól, helyszíneiről és feltételeiről a Close facebook oldalán tájékozódhattok.

www.close.co.hu

www.facebook.com/closehairsalon

www.instagram.com/closehairsalon

 

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top