A francia divatmárkát 1979-ben alapították, a Chevignon névre keresztelt butik névadója a francia légierő pilótája, Charles Chevignon volt. Charles Chevignon korának ikonikus alakja volt, akire az 50-es évek „amerikai álom megtestesülése” jegyében tervezték a ruhákat.
A termékei a legújabb divattrendeket, a modern stílust és a férfias ízlést tükrözik. A márkának a legnagyobb sikert 1981-ben a bőr bomber dzseki bevezetése hozta, az termék, melyről Guy Azoulay mindig is álmodott: az ikonikus Chevignon bőrkabát, egy alapdarab, mely később a férfiak gardróbjának nélkülözhetetlen részévé vált. A második ikonikus Chevignon kreáció, a legendás Togs tollkabát 1984-ben került piacra, melynek minden darabján megtalálhatjuk a márka jellegzetes vadkacsa hímzését.
A cég azóta világmárkává nőtte ki magát, termékei közt megjelentek egyéb ruházati cikkek és természetesen a parfümök is. Parfümjei a városi elegancia jegyében születtek meg.
A Chevignon első ikonikus férfi illata a Chevignon Brand Eau de Toilette volt, az illat 1992-ben került bemutatásra. Legsikeresebb kreációjuk mégis a Best of Chevignon férfi illat lett, egy időtálló alkotás, mely azóta sem ment ki a divatból. A citrusos-aromás férfi illat 1995-ben hódította meg a piacokat, narancsos, mandarinos, keserűnarancsos fej jegyeivel, zöldes jellegű szívakkordokkal és fehérborsos, szantálos, cédrusosan fás alapokkal.
A márka 2019 végén ünnepelte fennállásának 40. évét, mely alkalomból bemutatták a Togs Unlimited illatújdonságokat.