Nyereményjátékok

Chevignon, a férfias szabadság márkája (x)

Minden egy dzsekivel kezdődött. Az 1970-es években a francia Guy Azoulayt elvarázsolta a légierő világa. Irigyelte a pilóták életmódját és azt a hihetetlen szabadságot, melyet repülés közben érezhetnek. Végtelen szabadságvágyát nem a légierő csapatában, hanem egyedi és férfias ruhadarabok tervezésében élte ki. Gazdag képzelet és hatalmas odaadás segítette tervezés közben, a régi ruhákból újat varázsolt, majd eladta őket egy francia kisvárosban, Avignonban. Újjáéledt ruhái hihetetlen népszerűségnek örvendtek, így elég pénzt gyűjtött, hogy megnyithassa első butikját

Chevignon, a férfias szabadság márkája (x)

A francia divatmárkát 1979-ben alapították, a Chevignon névre keresztelt butik névadója a francia légierő pilótája, Charles Chevignon volt. Charles Chevignon korának ikonikus alakja volt, akire az 50-es évek „amerikai álom megtestesülése” jegyében tervezték a ruhákat.

A termékei a legújabb divattrendeket, a modern stílust és a férfias ízlést tükrözik. A márkának a legnagyobb sikert 1981-ben a bőr bomber dzseki bevezetése hozta, az termék, melyről Guy Azoulay mindig is álmodott: az ikonikus Chevignon bőrkabát, egy alapdarab, mely később a férfiak gardróbjának nélkülözhetetlen részévé vált. A második ikonikus Chevignon kreáció, a legendás Togs tollkabát 1984-ben került piacra, melynek minden darabján megtalálhatjuk a márka jellegzetes vadkacsa hímzését.

A cég azóta világmárkává nőtte ki magát, termékei közt megjelentek egyéb ruházati cikkek és természetesen a parfümök is. Parfümjei a városi elegancia jegyében születtek meg.

Chevignon, a férfias szabadság márkája (x)

 

A Chevignon első ikonikus férfi illata a Chevignon Brand Eau de Toilette volt, az illat 1992-ben került bemutatásra. Legsikeresebb kreációjuk mégis a Best of Chevignon férfi illat lett, egy időtálló alkotás, mely azóta sem ment ki a divatból. A citrusos-aromás férfi illat 1995-ben hódította meg a piacokat, narancsos, mandarinos, keserűnarancsos fej jegyeivel, zöldes jellegű szívakkordokkal és fehérborsos, szantálos, cédrusosan fás alapokkal.

Chevignon, a férfias szabadság márkája (x)

 

A márka 2019 végén ünnepelte fennállásának 40. évét, mely alkalomból bemutatták a Togs Unlimited illatújdonságokat.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top