Sport és stílus
Az adidas 2005-ös őszi-téli kollekciója, amelyet Stella McCartney (a világhírű Beatles-tag, Paul McCartney, lánya) tervezett, már a londoni divatbemutatón is szokatlan show volt. A modellek nem a kifutón sétáltak végig, hanem használat közben, futópadon, kondigépeken, szobabiciklin, sportolás közben mutatták be a kollekció darabjait. Nem történt ez másként a magyarországi bemutatón sem. A modellek tekertek, kocogtak, jógáztak. A kollekcióban futás, erőlét fokozó mozgás (edzőtermi mozgás) és úszás főkategória szerint csoportosulnak a termékek, de (természetesen) különböző outdoor sportok űzésére is alkalmasak. Ilyen például a terepfutás, a hegy- és sziklafalmászás. A kollekciót bemutató reklámkampány is a mozgás szabadságát hangsúlyozza inspiráló, kicsit vadregényes környezetben.
Az adidas hitvallása szerint eddig a sport és a stílus két külön nyelvet beszélt, de ez a kollekció mindezt most megváltoztatja. Ez az első és az egyetlen női Sport Performance Design termékcsalád, amelyet a nők már nagyon régóta vártak, és amiben a női egyéniség és sokféleség, valamint a nők stílus iráni vágya találkozik.
Csinos és praktikus
A ruhák, cipők, táskák és egyéb kiegészítők színvilágában olyan harmonikus, nőies földszínek dominálnak, mint a hamvas rózsaszín, a szürke különböző árnyalatai, a gyöngyház fényű zöld és a réz, de impulzív, élén színek – vízkék, vörös, narancssárga, pink – hoznak változatosságot, picinyke teret sem engedve az unalomnak.
Csak magabiztosan, limitált széria
Nemcsak a nőies vonalak, a női testre tervezett ruha, és színek növelik a sportoló nő önbizalmát, hanem néhány ruhára elhelyezett angol felirat is: Én vagyok a győztes. Ne csókolj meg, edzem.
Magyarországon jelenleg egy üzletben lehet megvásárolni a kollekció egyes darabjait, és ahogy a rendkívüli divatbemutató után meggyőződhetünk róla, a limitált szériát szó szerint kell érteni, bár néhány napon belül csizmákkal és kabátokkal bővül majd a kínálat.