Öltözködjünk

Stílus és mozgás kompromisszumok nélkül

Néhány napja mutatták be Magyarországon, és limitált szériával került a Váci utcai üzletbe.





Sport és stílus


Az adidas 2005-ös őszi-téli kollekciója, amelyet Stella McCartney (a világhírű Beatles-tag, Paul McCartney, lánya) tervezett,  már a londoni divatbemutatón is szokatlan show volt. A modellek nem a kifutón sétáltak végig, hanem használat közben, futópadon, kondigépeken, szobabiciklin, sportolás közben mutatták be a kollekció darabjait. Nem történt ez másként a magyarországi bemutatón sem. A modellek tekertek, kocogtak, jógáztak. A kollekcióban futás, erőlét fokozó mozgás (edzőtermi mozgás) és úszás főkategória szerint csoportosulnak a termékek, de (természetesen) különböző outdoor sportok űzésére is alkalmasak. Ilyen például a terepfutás, a hegy- és sziklafalmászás. A kollekciót bemutató reklámkampány is a mozgás szabadságát hangsúlyozza inspiráló, kicsit vadregényes környezetben.


Az adidas hitvallása szerint eddig a sport és a stílus két külön nyelvet beszélt, de ez a kollekció mindezt most megváltoztatja. Ez az első és az egyetlen női Sport Performance Design termékcsalád, amelyet a nők már nagyon régóta vártak, és amiben a női egyéniség és sokféleség, valamint a nők stílus iráni vágya találkozik.



Csinos és praktikus






Stella McCartney olyan funkcionális sportruházatot álmodott meg, amelyben a nők csinosnak érzik magukat, és a ruhák mégis nagyon kényelmesek. Nem kell kompromisszumokat kötni a stílus vagy a mozgás rovására. Kiemelt figyelmet fordított arra, hogy a divatos ruhák ne akadályozzák a mozgás szabadságát, ugyanakkor megfelelő szellőzéssel rendelkezzenek. A tervezőnő odafigyel a nőkre, amit nem csak a kollekció, hanem az egyes termékek apró részletei bizonyítanak: a futókabát derékrésznek meghosszabbítása, vagy a dzseki ujjára varrott kesztyű. Nincsenek szúrós anyagok és zipzárvégek.

A ruhák, cipők, táskák és egyéb kiegészítők színvilágában olyan harmonikus, nőies földszínek dominálnak, mint a hamvas rózsaszín, a szürke különböző árnyalatai, a gyöngyház fényű zöld és a réz, de impulzív, élén színek – vízkék, vörös, narancssárga, pink – hoznak változatosságot, picinyke teret sem engedve az unalomnak.







Csak magabiztosan, limitált széria


Nemcsak a nőies vonalak, a női testre tervezett ruha, és színek növelik a sportoló nő önbizalmát, hanem néhány ruhára elhelyezett angol felirat is: „Én vagyok a győztes.” „Ne csókolj meg, edzem.”


Magyarországon jelenleg egy üzletben lehet megvásárolni a kollekció egyes darabjait, és ahogy a rendkívüli divatbemutató után meggyőződhetünk róla, a limitált szériát szó szerint kell érteni, bár néhány napon belül csizmákkal és kabátokkal bővül majd a kínálat. 





 


Nézd meg a honlapunkat is!


 

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top