A reklámok által felkapott Black Book pólómárka mögött például André Lorens Stock, egy 18 éves svéd fiú áll. André akkor indította útjára a márkát, amikor az egyik pólójára nyomott mintát varázsolt. A fiú üzleti érzéke elnyerte jutalmát, januártól kezdve ő fogja kiválasztani és a vásárlók kívánságaihoz igazítani a vásárlók által a hm.com-ra beküldött mintákat, amelyekből áprilisra az üzletekben kapható pólók készülnek.
André csak egy évvel ezelőtt kezdett pólókat tervezni.
– Befejeztem a középiskolát – emlékszik vissza -, és még pincérként sem kaptam munkát. Készítettem magamnak egy pólót, és az emberek odajöttek az utcán megkérdezni, hogy hol vettem – innen jött az üzleti ötlet.
A pólók olyan sikert arattak, hogy André hamarosan megnyitotta az első Black Book web-boltját, és nemrégiben fejezte be az első gyárban készült szériáját.
Amikor André megkereste a divatcéget, nem bízott túlzottan a pozitív válaszban. Margareta van den Bosch, kreatív tanácsadó azonban úgy gondolta, hogy Andréból tökéletes partner lesz. A vállalkozó kedv felélesztése érdekében ráadásul most a vásárlók is részt vehetnek a projektben!
– A H&M számára készült kollekcióm a világ különböző tájain élő emberek által beküldött képeken alapul majd – így André. – Januártól kezdve az emberek elolvashatják a történetemet a hm.com honlapon, majd feltölthetik képeiket, amelyek közül ki fogom választani a kedvenceimet.
André a beküldött képekből mintákat készít, amelyek 10 lány- és 7 fiúpólót fognak díszíteni. A kollekció áprilistól lesz kapható az üzletekben.
– Arra szeretném inspirálni a világ különböző országaiban élő embereket, hogy kreatív módon gondolkozzanak céljaik elérése érdekében – mondja André.