A híres francia divatcég, a Givenchy bejelentette, hogy a jövőben nem kíván aktív részese lenni a nagyobb divatbemutatóknak, ugyanis a cég vezetése úgy érzi, itt az ideje, hogy több figyelmet szenteljenek az egyéni vásárlóknak.
A divatház extravagáns tervezője, Riccardo Tisci összesen tíz szettbe fogja sűríteni az adott szezon kollekcióját, amelyet Párizs legelegánsabb épületében, a városházán, a Vendôme téren mutatnak be.
„Mostantól kezdve nemcsak bemutatókat szeretnék csinálni, hanem divatot” – nyilatkozta a vezető tervező.
Az újfajta bemutatók azonban jóval drágábbak lesznek, mint a hagyományos divatshow-k, ugyanis minden kollekcióról készül egy look book, amelyet neves fotósok készítenek. Az idei szezonban a képeket a Vogue egyik legismertebb fotósa „kattintotta”, a modellek pedig Lara Stone és Mariacarla Boscono voltak.