Olvasnál még? Kattints a legfrissebb hírekért! |
A tangánál jóval visszafogottabb, a franciabugyinál (oldalt széles, és a fenékrésze sem bevágós) viszont valamivel kivágottabb és kacérabb brazilbugyikból kelt el idén eddig a legtöbb a brit Marks & Spencer üzletláncnál. Az ilyen típusú alsóneműk iránti kereslet 64 százalékkal nőtt a tavalyi évhez képest.
Az áruházlánc még 2005-ben dobta piacra a brazilbugyikat. A dizájnt a Rio de Janeiró-i standokon divatos bikinialsókról mintázták, innen kapta a nevét is. A tervezők célja az volt, hogy alternatívát kínáljanak azoknak a nőknek, akik a tangát nem kedvelik, a kényelmes alsóneműket viszont nagymamásnak, vagy épp túl fiúsnak tartják.
A brazilbugyi minden testalkathoz jól áll és kialakításánál fogva az összes olyan ruhadarabhoz viselhető, amihez korábban még az is kénytelen volt tangát húzni, aki egyébként ki nem állhatja, így például a diszkréten áttetsző nyári holmikhoz, vagy épp szűk nadrágokhoz.