Öltözködjünk

Itt a lájk-vállfa!

Ha a próbafülkében elbizonytalanodnánk, vadidegen lájkolók ezrei segítenek dönteni, melyik ruhadarabot válasszuk.

Az egyik nemzetközi divatcég egyik brazíliai áruházában vezette be legújabb fejlesztését, a lájk-vállfát. Az üzletekben a ruhákat olyan vállfákon helyezik el, melyeken egy-egy kijelző található. A vállfák állandó, online kapcsolatban állnak a márka Facebook-oldalával, ahová feltöltötték a kollekciókról készült fotókat, melyeket annak rendje s módja szerint lájkolhatnak az oldal látogatói. A vállfákba épített számláló azt jelzi, hogy az adott holmi addig hány lájkot kapott.

Lájkolod?
Lájkolod?

 

Az online és offline vásárlást keresztező módszerrel a cég azoknak akar segíteni, akik nem tudnak dönteni, hogy melyik ruhadarabot vásárolják meg: a lájkok száma elsősorban számukra adhat támpontot.

Te választanál az alapján ruhát, hogy a kiszemelt darab mennyire népszerű a facebookos lájkolók körében?

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top