Öltözködjünk

Összepisilik magukat a modellek a luxusáruház reklámjában

A friss kampányfotók inkább elveszik a kedvet a vásárlástól, mint hogy meghoznák…
Könnyed és humoros?
Könnyed és humoros?

A Harvey Nichols luxusáruház legújabb reklámkampánya a közelgő nyári leárazásokat hirdeti, méghozzá igencsak szokatlan módon – és akkor még finoman fogalmaztunk.

A képeken ugyanis a modellek úgy néznek ki, mint akik nem értek ki idejében a mellékhelyiségbe. Ráadásul nem optikai csalódásról vagy retusbakiról van szó, hanem szakemberek által kiagyalt koncepcióról: a fotók azt hivatottak közvetíteni, hogy a nők összepisilik magukat a leértékelések miatti izgalomtól. Bizony.

A legkevésbé sem meglepő módon a hirdetés máris hatalmas felháborodást váltott ki: a döntő többség visszataszítónak, gusztustalannak találja a képeket. „Ez a legrosszabb reklámkampány, amit valaha láttam” – írta egy twitterező. „Azt juttatja eszembe, hogy az áru, amit a leárazáson vásárolhatok, szennyes” – így egy másik vélemény.

Az áruház szóvivője a Daily Mailnek úgy nyilatkozott, hogy ők maguk tökéletesen elégedettek a kampánnyal, mely szerintük könnyed és humoros.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top