nlc.hu
Öltözködjünk
Hétköznapi pasikkal reklámoz a divatcég

Hétköznapi pasikkal reklámoz a divatcég

Szicília városaiban toborozták a férfiakat a luxusdivatház bemutatójára.

A valószínűtlen szépségideál követésének ellenében egy ideje felkapott lett a a „valódi szépség” irányzat, vagyis amikor modellek helyett hétköznapi külsejű emberek mutatják be a termékeket, kollekciókat. Ez a trend azonban eddig szinte kizárólag női vonalon jelent meg, az olasz Dolce & Gabbana divatház viszont most a férfiakat célozta meg. 

Egyikük sem profi modell

Egyikük sem profi modell

Kép: The Gloss 

A luxusmárka 2013-as tavaszi kollekcióját – amit az 50-es évek Szicíliája ihletett – nem modellek, hanem hetven civil fiú és férfi mutatta be, akiket stílszerűen Szicília városaiban toboroztak. Bár a kifutón olyan pasik is felvonultak, akik adottságaik alapján simán lehetnének profi modellek is akár, emellett azonban jócskán akadtak olyanok is, akiknek egy hagyományos modellválogatáson esélyük sem lenne, hiszen alacsonyabbak, testesebbek vagy épp kevésbé jóképűek a divatvilágban előírt „szabványnál”.

A terveződuó a WWD divatmagazinnak nyilatkozva elmondta, hogy a szokatlan bemutató elsődleges mondanivalója a hitelesség volt. A ruhákat olyan férfiakon akarták bemutatni, akik a lehető legautentikusabban tudják viselni azokat. 

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top