Seb White |
A Down-szindrómával született négyéves kisfiú, Seb White édesanyja, Caroline júliusban épp gyermekének vásárolgatott ruhákat, amikor felmerült benne a kérdés, hogy a fogyatékossággal élő gyerekek vajon miért nincsenek megfelelőképpen reprezentálva a ruhamárkák kampányaiban, holott az ő szüleik is vásárolnak, ugyanúgy, akár a teljesen egészséges gyerekeké.
Amint hazaért, üzenetet küldött a Marks & Spencer vállalat Facebook-oldalára, ahol bemutatta bájos kisfiát és felvetette, hogy a fogyatékossággal élő gyerekek is gyönyörűek, és nekik is ugyanúgy helyük lenne a reklámfotókon. Bejegyzését több százan lájkolták, és sorra kapta a támogató üzeneteket az oldal látogatóitól.
Pár nappal később aztán a cég marketingese hívta fel, és szereplési lehetőséget ajánlott a kisfiúnak a készülő, karácsonyi kampányban. Az édesanya örömmel fogadta el a felkérést, azóta pedig már a fotózás is lezajlott. A M&S sajtósa egy brit lapnak elmondta: Sebastiantól a teljes stáb el volt ragadtatva, a kissrác nagyon élvezte a fotózást, és öröm volt vele dolgozni.