Az átlagosnál hosszabb lábú fiatal lány, aki nem talál magának nadrágot, egy pár hónapos csecsemő anyukája, a megszokott konfekciómérettől eltérő adottságú hölgyek és két kisgyermek után rohangáló édesanya – ők a Dove legújabb kampányának nyertesei, akik számára a legnagyobb magyar dizájnerek tervezték és alakították át kreációikat.
A tervezési folyamat során a kisorsolt nyertesek és dizájnerek hamar egy hullámhosszra kerültek, s a kialakult kölcsönös bizalomnak köszönhetően a hölgyek bátran igent mondtak a merészebb megoldásokra is. Így a nyeremény ruhaköltemények között van aszimmetrikus alsó, merészen dekoltált, finom esésű ruha, gyönyörű csipkéből varrt szoknya, rafinált szabású felső, vagy éppen szokatlan szabásvonalú, vagány kosztüm.
“Sokszor nincs is kedvem bemenni az üzletekbe, mert nehezen találok olyan ruhát, ami tökéletesen áll. A kampánynak köszönhetően most viszont valódi királynőnek éreztem magam, ráadásul végre megmutathattam, milyen is vagyok én. Nagyon boldog vagyok, hogy van egy egyedi, rám szabott dizájnerkreációm, ami inspirál arra, hogy bátran kísérletezzem a színekkel és fazonokkal, és a mindennapokban is merjem majd hangsúlyozni nőiességemet” – mondta az egyik nyertes hölgy, akinek szavaival a többiek is egyetértettek.