“Hiszek a rózsaszín világban. Hiszem, hogy a nevetés a legjobb kalóriaégető. Hiszek a csókban, lehetőleg sok csókban. Hiszek abban, hogy erősnek kell lennünk, mikor úgy tűnik, hogy minden rosszra fordul. Hiszek abban, hogy a boldog lányok a legcsinosabbak. Hiszek abban, hogy a holnap egy újabb nap! Hiszek a csodákban” – így hangzik az egyik leghíresebb Audrey Hepburn-idézet, melynek az egyik mondatával díszítette kislányoknak készült felsőjét a Next ruhamárka.
A holmi éles kritikákat kapott az interneten: voltak, akik szerint a mondat arra utal, hogy aki boldogtalan, az csúnya is. Mások szerint a mentális betegségekben szenvedőkre nézve lehet sértő a gyerekruhán olvasható idézet. De akadt olyan meglátás is, miszerint a ruhadarab üzenete az, hogy csinosnak lenni fontosabb, mint boldognak.
A Next a felzúdulásra reagálva elnézést kért azoktól, akiknek az érzékenységét sérti a szóban forgó gyerekruha, és leszögezték, hogy igyekeznek minél befogadóbbak lenni, illetve kerülni a nemi sztereotípiákat. A kifogásolt modellt mostanra eltávolították a márka online áruházának kínálatából.