A Hennes&Mauritz (H&M) ruhabolt-hálózat minden évben kiad egy ruhakollekciót, amit valamelyik neves divatházzal terveztetnek meg, a darabok ára azonban roppant kedvező. Az idei szettet a Balmain divatház tervezte, és már jó előre beharangozták: az érdeklődők hetek óta nézegethetik a lookbookot az interneten.
Valamelyik csak jó lesz, a többi megy az e-Bay-re – fotó: dívány.hu
A belvárosi üzlet reggel kilenckor nyitott, előtte kb. 200 méter hosszú sorral. A legelöl állók hajnal kettő óta várakoztak (ők a rossz nyelvek szerint nem is maguknak, hanem az e-Bay-nak szerettek volna vásárolni). A nyitás pillanatában kitört a káosz: diáklány és háziasszony egyaránt rohant befelé, a kordont kikerülőket egymás után dobálták vissza a biztonsági őrök.
Bent konkrétan verekedés tört ki a darabokért, akinek nem jutott cucc, az egyszerűen kitépte a gyanútlanabb versenytárs kezéből. A H&M online boltja a reggel tízes nyitáskor előbb lefagyott, aztán elérhetetlen lett, igaz, addigra az üzletben is már csak a polcok romjait lehetett kerülgetni.
Alább a vous.hu videója a nyitásról – minden pillanatát érdemes megnézni, egyszerűen röhejes. Reklámnak viszont nem utolsó.