Az OCD betűszó az angol obsessive-compulsive disorder, vagyis a kényszerbetegség rövidítése. Az amerikai Target márkánál úgy gondolták, a közelgő ünnepek alkalmából jó ötlet viccet csinálni ebből. Piacra dobták hát a képen látható karácsonyi pulóvert, melyen öles betűkkel virít az OCD betűszó, illetve a felirat, melyben a kényszerbetegség elnevezésének középső szavát a szintén c betűvel kezdődő christmas, vagyis karácsony szóra cserélték.
Amint a pulóver az áruházakba került, egyre több vásárló tette szóvá, hogy ízléstelen dolog viccet csinálni egy komoly mentális betegségből, és sokan követelték, hogy a márka távolítsa el a terméket a kínálatából. A Target azonban közölte: a pulóvert nem tervezik eltüntetni a boltokból.
Az obsessive christmas disorder poént egyébként nem a Target tervezői találták ki, évek óta tömegével lehet kapni ilyen felirattal ellátott ruhadarabokat, bögréket és egyéb tárgyakat például a nemzetközi internetes áruházakban is. Ezzel együtt azonban ez tényleg nem jó vicc.