Két formatervező, az elsőéves MOME-s Ágoston Bence és a Red Dot-díjas Toronyi Péter a fesztiválszezonra időzítette MOOD napszemüvegének megjelentetését. A cserélhető és forgatható színes lencsék mind másképpen törik meg a fényt, így minden pillanatban más szineztézikus utazást kínálnak.
A nemzetközi sajtóba tavaly nyár végén robbant be az ötlet, és többek között olyan oldalak írtak róla, mint a Daily Mail, a Fubiz, Wired és a Beautiful/Decay magazin. Most az alapítók közösségi finanszírozási kampányt indítottak, hogy elegendő forrást szerezzenek a MOOD fesztiválszezonra időzített tömeggyártásához és szállításához.
A MOOD egyedi kialakítású flexibilis kereteibe 6 darab különböző mintázatú színes lencse helyezhető, melyek ezután minimális forgatás hatására is változó, színes és szokatlan vizuális világot teremtenek, közvetlenül a szemünk előtt.
Mindegyik lencse másképpen szűri meg a fényt, melyek mintázata optikai effektekből – például Moiré-effekt – áll. A színes lencsék mellett két UV lencse is helyezhető a keretbe, így napszemüvegként is használható.