Felhagy eddigi terjeszkedési politikájával és alacsonyabb áron kínálja termékeit a milánói székhelyű olasz luxuscikkgyártó, a Prada. Azért jutottak erre a döntésre, mert a lassuló kínai és olaszországi eladások miatt negyedével csökkent a cég nyeresége az első fél évben.
A Prada 330 millió euró (102 milliárd forint) adózatlan eredményt ért el az első fél évben, szemben az egy évvel korábbi 440 millió euróval. A cég adózott nyeresége 141,9 millió eurót tett ki, az egy évvel azelőtti 188,6 millió euró után. 2014 volt az utolsó év, amikor a Prada eladásai nőttek.
A Prada az utóbbi években több üzletet nyitott, mint a rivális cégek, ezzel párhuzamosan megemelte női táskáinak árát. Most azt tervezi, hogy elérhetőbb árú termékeket dob piacra, és karcsúsítja kiskereskedelmi hálózatát.