A Fashion Revolution és az Ethical Consumer nevű non-profit szervezet közzétette a 2017-es Fashion Transparency Index (Divat Átláthatósági Index) elnevezésű felmérését, amely a divatipar legnagyobb résztvevőit vizsgálja és értékeli az ellátási lánc átláthatósága és a textilgyárak munkakörülményeinek figyelembe vételével.
A H&M idén a rangos harmadik helyen végzett a 100 legnagyobb divatcéget rangsoroló listán, csupán az első helyen végzett Adidas és Reebok, illetve a második Marks & Spencer előzte meg.
A H&M elkötelezett a divatipar teljes átláthatósága iránt. Célja, hogy olyan címkézési rendszert alakítsanak ki, amely lehetőséget nyújt a vásárlóknak, hogy össze tudják hasonlítani a különböző divatmárkákat a termék fenntarthatósági teljesítményét figyelembe véve is. A vásárlók minél több információval rendelkeznek, annál inkább befolyásolni képesek a divatcégeket a minőségre és fenntarthatóságra törekvésükben.