A tavalyihoz hasonlóan ezúttal is „see now, buy now” esemény lesz, azaz a divatbemutató után azonnal megvásárolható lesz a kollekció, amely ruhákat, cipőket és kiegészítőket egyaránt tartalmaz. Online február 28-tól, a kijelölt üzletekben pedig március elsejétől lesz elérhető a kollekció.
A 2018-as tavaszi–nyári Studio-kollekcióhoz a fő inspirációul a japán minimalista design és a csendes elegancia szolgált. Éppen ezért a Musée des Arts Décoratifs kiállításának, mely Japánról szól, a H&M a fő támogatója. A kiállítás az év folyamán nyílik, és a francia–japán kulturális kapcsolat 150 évét ünnepli, valamint bemutatja Japán hatását a nyugati kultúrára.
„A Musée des Arts Décoratifs egy gyönyörű és ikonikus helyszín a Studio-kollekció bemutatására. Az időzítés pedig tökéletes, hiszen a múzeum később egy olyan kiállításnak ad otthont, amely Japánról szól; az országról, amely az idei tavaszi–nyári Studio-kollekciónkat ihlette. Szintén nagy örömünkre szolgál, hogy mi lehetünk a támogatói a kiállításnak, amely Japánt a szépségre és a designra tett hatásának szempontjából mutatja be” – mondta Pernilla Wohlfahrt, a H&M design directora.
A párizsi show-t megelőzően, a 2018-as tavaszi–nyári kollekció lookbookképei mostantól elérhetőek, melyeken Saskia de Brauw és Clement Chabernaud szupermodellek, valamint a tehetséges Shanelle Nyasiase láthatóak. Mind a férfi-, mind a női kollekcióban visszaköszön a laza hatás és a letisztult sziluett. A női kollekció az egész alakos printekre és erőteljes színekre fókuszál a hosszú ruhákon, a nadrág felett viselhető könnyed tunikákon, a funkcionális szabású darabokon és a kötötteken. A férfikollekció klasszikus darabok újragondolása, legyen szó dzsekiről, ingekről vagy pulóverekről.