A Dolce & Gabbana az éppen ma véget érő Milan Fashion Week során mutatta be legújabb kézitáskáit. A divatbemutatón azonban se híre, se hamva nem volt a világhírű szupermodelleknek.
Ehelyett egy különleges kéréssel fordultak a szervezők a látogatókhoz, amikor mindenkit felszólítottak, hogy kapcsolják ki telefonjaikon a wifi-, illetve a Bluetooth-kapcsolatokat.
Bár ez a kérés 45 perces késést eredményezett, az újdonságok rajongóit érdekes látványossággal kárpótolták. A D&G táskáit ugyanis emberek helyett drónok mutatták be a közönségnek.
A kisméretű repülő eszközök lassan végiglebegtek a kifutó felett, majd a végén visszafordultak és eltűntek a színfalak mögött.
Bár kétségtelenül különleges volt a drónos bemutató, nem a D&G volt az első divatmárka, amelyik lecsapott a modern technológia egyre népszerűbb eszközeire. A Betabrand nevű, elsősorban sportszereket gyártó márka ugyanis már korábban bevetette a drónmodelleket ruhái rendhagyó prezentációjához.