Gigi Hadid és Jeremy Scott beszélgetését digitális képernyőkön vetítették ki az éves MOSCHINO partin a kaliforniai Coachella fesztiválon, amit élőben közvetített a @hm, nagy meglepetést okozva a vendégeknek. Jeremy és Gigi a MOSCHINO [tv] H&M kollekció első darabjait viselték, és már ezeken is látszik, hogy a kollekció tele van élettel, játékossággal és humorral, aminek köszönhetően a márka ma a divatvilág egyik kedvence. A H&M számára Jeremy Scott új MOSCHINO kollekciót készített nőknek és férfiaknak, kiegészítőkkel és néhány extra meglepetéssel.
„Nagyon izgatott vagyok a MOSCHINO [tv] H&M miatt. Életem célja az volt, hogy kapcsolatot teremtsek az emberekkel a divaton keresztül, és ezzel az együttműködéssel képes leszek több rajongót elérni, mint bármikor korábban” – mondja Jeremy Scott, a MOSCHINO kreatívigazgatója.
„A MOSCHINO [tv] H&M a tökéletes együttműködés a divatban jelenleg, hiszen elegyíti a pop- és az utcai kultúrát, a logókat és a ragyogást. Jeremy Scott csodálatos – tudja, hogyan lehet játékos a divatban, és hogyan kapcsolódhat a rajongókhoz világszerte” – mondja Ann-Sofie Johansson, a H&M kreatívtanácsadója.
A MOSCHINO [tv] H&M kampány egy radikálisan innovatív TV koncepció, amely összefonja a közösségi és a hagyományos médiát egy többplatformos rendszerben – a digitális világ lenyűgöző, új, energikus élményében.
A MOSCHINO [tv] H&M kollekció online és a kijelölt H&M üzletekben világszerte november 8-tól kapható.