Egy amerikai piackutató által közölt adatok szerint a tangák eladásai a tavalyi éven 7 százalékkal csökkentek, ezzel szemben nagyibugyikból, magas derekú, fiús szabású és egyéb, nagyobb felületet takaró alsóneműkből 17 százalékkal többet értékesítettek. Mindebből azt a messzemenő következtetést vonhatjuk le, hogy a tanga kezd kimenni a divatból, és a kényelmesebb bugyik veszik át a helyét.
Erica Russo, a Bloomingdale’s áruház kiegészítőkért, kozmetikumokért és fehérneműért felelős igazgatója a New York Times kérdésére megerősítette, hogy a nagyibugyik bizony valóban nagyon trendinek számítanak ebben a szezonban. A szakember szerint ez összefügg azzal is, hogy divatba jöttek olyan holmik is, mint például a Birkenstock papucs vagy az övtáska. Vagyis általában véve megfigyelhető, hogy a fiatal nők mindinkább kényelmes darabokat hordanak még akkor is, ha azok kevésbé sikkesek.
A trendnek feminista vonatkozása is van annyiban, hogy a nagyibugyi viselésével a nők kifejezik, hogy a fehérneműjüket a saját örömükre és komfortérzetük szerint választják meg, nem pedig a férfiaknak akarnak megfelelni vele. Mások szerint ugyanakkor tévhit, hogy a férfiaknak a csipke és a tanga tetszik a legjobban, hiszen egy nő, aki természetesen és kényelmesen érzi magát, sokkal szexibb, mint aki tangában feszeng.