Dömötör Mónika |
A tapasztalatok azt mutatják, hogy ott ahol működik a családi munkamegosztás, ott hamarabb és békésebben meg tudják hozni a döntéseket. – állítja a Sasad Resort értékesítési vezetője Dömötör Mónika.
Ingatlanpiaci megfigyelések szerint a férfi dönti el, hogy mekkora az az összeg, melyet a család lakásvásárlásra tud fordítani. A nő végzi az adatgyűjtést, hirdetéseket figyel, összehasonlítja a szóba jöhető városrészek adottságait.
Miután a lehetőségeket megbeszélte a család, az ingatlanirodába már együtt érkezik a pár. A férfi elsősorban racionálisan vásárol, kérdései műszaki, illetve technikai jellegűek: milyen a burkolat, a fűtés, rákérdez a rezsi várható alakulására.
A család női felét az érzelmek is nagyban befolyásolják, szubjektívebb kérdésekkel bombázza az értékesítőket. Gyakorlati dolgokra kérdez rá: milyen világos a lakás, mekkora a konyha, milyenek a beépített bútorok, a színek, a környék infrastruktúrája, van-e óvoda, orvos.
A Sasad Resort szakemberei mindezekhez hozzáteszik: a nők s férfiak számára egyaránt fontos a „jó levegő” megléte új lakás vásárlása esetén. Ilyen szempontból a GTC Sasad Resort projektje lehet az ideális választás. A XI. kerületben épülő projekt egyik legnagyobb vonzereje, hogy ez Budapest legnagyobb zöldterületű beruházása. Ugyanakkor a Sasad Resort már elnevezésében is utal arra, hogy a majdan itt lakók nemcsak otthonra, hanem egy, még Budapesten különlegességnek számító “zöld életstílusra” is szert tehetnek.
A “resort” kifejezés Amerikából származik, az ottani ingatlanpiacon ez azt jeleneti, hogy a vevő az ingatlanhoz egy életstílust is vásárol, amelybe beletartozik a wellness-fitness lehetőség éppúgy, mint a hatalmas zöld terület, a jó levegőjű környezet.